Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21087
Title: | Marketing innovations: syllabus for students of all specialties of the second (master's) level |
Other Titles: | Маркетинг інновацій: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня Маркетинг инноваций: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня |
Authors: | Sigaieva T. E. Сігаєва Т. Є. Сигаева Т. Е. |
Keywords: | marketing innovation system strategy innovative product маркетинг інновація система стратегія інноваційний продукт инновации стратегия инновационный продукт |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Marketing innovations: syllabus for students of all specialties of the second (master's) level [Electronic edition] / comp. T. Sigaieva. – Kharkiv: S. Kuznets KhNUE, 2019. – 10 p. |
Abstract: | The structural-logical scheme of the study of the discipline, the competence and results of studying in the discipline, its contents by modules and themes, the order of evaluation of the results of training are given. Recommended for all specialties of the second (master's) level. Подано структурно-логічна схема вивчення навчальної дисципліни, компетентності та результати навчання за дисципліною, її зміст за модулями й темами, порядок оцінювання результатів навчання. Рекомендовано для усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня. Подано структурно-логическая схема изучения учебной дисциплины, компетентности и результаты обучения по дисциплине, ее содержание по модулям и темам, порядок оценки результатов обучения. Рекомендовано для всех специальностей второго (магистерского) уровня. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21087 |
Appears in Collections: | Методичні матеріали (МЛІ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
38.РПНД_Маркетинг_інновацій.pdf | 438,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.