Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21087
Title: Marketing innovations: syllabus for students of all specialties of the second (master's) level
Other Titles: Маркетинг інновацій: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Маркетинг инноваций: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня
Authors: Sigaieva T. E.
Сігаєва Т. Є.
Сигаева Т. Е.
Keywords: marketing
innovation
system
strategy
innovative product
маркетинг
інновація
система
стратегія
інноваційний продукт
инновации
стратегия
инновационный продукт
Issue Date: 2019
Citation: Marketing innovations: syllabus for students of all specialties of the second (master's) level [Electronic edition] / comp. T. Sigaieva. – Kharkiv: S. Kuznets KhNUE, 2019. – 10 p.
Abstract: The structural-logical scheme of the study of the discipline, the competence and results of studying in the discipline, its contents by modules and themes, the order of evaluation of the results of training are given. Recommended for all specialties of the second (master's) level. Подано структурно-логічна схема вивчення навчальної дисципліни, компетентності та результати навчання за дисципліною, її зміст за модулями й темами, порядок оцінювання результатів навчання. Рекомендовано для усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня. Подано структурно-логическая схема изучения учебной дисциплины, компетентности и результаты обучения по дисциплине, ее содержание по модулям и темам, порядок оценки результатов обучения. Рекомендовано для всех специальностей второго (магистерского) уровня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21087
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.РПНД_Маркетинг_інновацій.pdf438,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.