Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2082
Назва: Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг у банківській сфері" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Інші назви: Практические задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине «Маркетинг в банковской сфере» для студентов направления подготовки 6.030507 «Маркетинг» дневной формы обучения
Practical tasks and guidelines to fulfilling them in the educational discipline "Marketing in Banking" for full-time students of the preparatory direction 6.030507 "Marketing"
Автори: Бихова О. М.
Быхова Е. М.
Bykhova O. M.
Теми: маркетинг
банк
поведінка споживачів
стимулювання збуту
ринок
сегментація
конкурентний аналіз
маркетингова інформація
маркетинг
банк
поведение потребителей
стимулирование сбыта
рынок
сегментация
конкурентный анализ
маркетинговая информация
marketing
bank
consumers'
behaviour
sales promotion
market
segmentation
competitive analysis
marketing information
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг у банківській сфері" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання / укл. О. М. Бихова. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. – 28 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Призначено для поглиблення, систематизації, конкретизації та закріплення знань, отриманих у ході вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни. На прикладах розглянуто практичні ситуації, пов’язані з організацією маркетингової діяльності у комерційному банку, розробкою і втіленням конкурентоспроможної стратегії розвитку банку. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання.
Предназначено для углубления, систематизации, конкретизации и закрепления знаний, полученных в ходе изучения теоретической части учебной дисциплины. На примерах рассмотрены практические ситуации, связанные с организацией маркетинговой деятельности в коммерческом банке, разработкой и внедрением конкурентоспособной стратегии развития банка. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения.
It is intended to increase, systematize, specify and consolidate the knowledge gained in the process of study of the theoretical part of the educational discipline. Some examples of practical situations related to the organization of marketing activities in a commercial bank, development and implementation of competitive strategy of the bank are given. It is recommended for full-time students of the preparatory direction 6.030507 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2082
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.