Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20710
Назва: Чинники формування міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Факторы формирования международной конкурентоспособности предприятия
Factors of formation of the international competitiveness of the enterprise
Автори: Козуб В. О.
Поночовний М. О.
Козуб В. А.
Поночовный Н. А.
Kozub V. O.
Ponochovny M. O.
Теми: конкуренти
конкурентоспроможність
міжнародна конкурентоспроможність
зовнішній ринок
конкуренты
конкурентоспособность
международная конкурентоспособность
внешний рынок
competitors
competitiveness
international competitiveness
external market
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Козуб В. О. Чинники формування міжнародної конкурентоспроможності підприємства / В. О. Козуб, М. О. Поночовний // Фінансові механізми сталого розвитку України: матер. І міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.]; Харківський держ. ун-т харч. та торг. – Х.: Вид-во Іванченка І. С., 2018. – С. 305-306.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність міжнародної конкурентоспроможності підприємства як здатності створювати та реалізовувати продукцію, цінові й нецінові якості якої більш привабливі, ніж в аналогічної продукції конкурентів на зовнішньому ринку. Наведено та охарактеризовано внутрішні та зовнішні чинники формування міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Определена сущность международной конкурентоспособности предприятия как способности создавать и реализовывать продукцию, ценовые и неценовые качества которой более привлекательны, чем у аналогичной продукции конкурентов на внешнем рынке. Приведены и охарактеризованы внутренние и внешние факторы формирования международной конкурентоспособности предприятия. The essence of the international competitiveness of the enterprise is defined as the ability to create and sell products whose price and non-price quality are more attractive than comparable products of competitors in the foreign market. The internal and external factors of formation of the international competitiveness of the enterprise are described and characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20710
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_допов..pdf910,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.