Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20625
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПоклонська Л. С.-
dc.contributor.authorПоклонская Л. С.-
dc.contributor.authorPoklonska L. S.-
dc.date.accessioned2019-03-18T12:36:20Z-
dc.date.available2019-03-18T12:36:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПоклонська Л. С. Управління репутацією і іміджем підприємства / Л. С. Поклонська // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15–16 листопада 2018 р., Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2018. – С. 224–226.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20625-
dc.description.abstractРозглянуто основні етапи формування ділової репутації для організацій різних сфер діяльності. Проаналізовано спеціальні принципи управління ді-ловою репутацією, а саме: націленість на досягнення кінцевого практичного результату, залежність від минулого і облік базових стратегій організації, поєднання перспективного, поточного та оперативного управління, моніторинг рівня ділової репутації. Рассмотрены основные этапы формирования деловой репутации для организаций различных сфер деятельности. Проанализированы специальные принципы управления деловой репутацией, а именно: нацеленность на достижение конечного практического результата, зависимость от прошлого и учет базовых стратегий организации, сочетание перспективного, текущего и оперативного управления, мониторинг уровня деловой репутации. The main stages of formation of business reputation for organizations of various spheres of activity are considered. The special principles of business reputation management are analyzed, namely, the tendency towards achievement of the final practical result, dependence on the past and the account of the basic strategies of the organization, combination of perspective, current and operational management, monitoring of the level of business reputation.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Лібуркіна Л. М.ru_RU
dc.subjectрепутаціяru_RU
dc.subjectпринципи управління репутацієюru_RU
dc.subjectімідж підприємстваru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectрепутацияru_RU
dc.subjectпринципы управления репутациейru_RU
dc.subjectимидж предприятияru_RU
dc.subjectпредприятиеru_RU
dc.subjectreputationru_RU
dc.subjectprinciples of reputation managementru_RU
dc.subjectimage of the enterpriseru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.titleУправління репутацією і іміджем підприємстваru_RU
dc.title.alternativeУправление репутацией и имиджем предприятияru_RU
dc.title.alternativeManaging the reputation and image of the enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Поклонська_тези.pdf490,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.