Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20537
Название: Соціально-комунікаційний підхід до візуальних концептів у рекламній фотографії
Авторы: Чекштуріна В. М.
Ключевые слова: візуальна комунікація
рекламна фотографія
візуальні концепти
наукові принципи
продукти на основі мила
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Чекштуріна В. М. Соціально-комунікаційний підхід до візуальних концептів у рекламній фотографії / В. М. Чекштуріна // World Science.- № 1(29) Vol 6., - C. 28-30.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена концептам візуальної комунікації в рекламі. Використані методи дослідження до розробки концепцій візуальної реклами: системний, соціально-комунікативний, семіотичний, структурно-функціональний, соціокультурний підходи; аналіз, синтез і порівняння для вивчення теоретичних досягнень в області візуальних комунікацій і рекламних продуктів конкурентів; моделювання для проектування фотоустановок. У ході наукової та практичної роботи були виділені принципи розробки візуальних концептів реклами мильних продуктів: стислість, єдність семантичного поля, диференціація, мультикультуралізм, національна ідентичність, дизайнерська мінливість.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20537
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Чекштуріна стаття 2018.pdf315,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.