Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20445
Назва: Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Інші назви: Маркетинг промышленного предприятия: рабочая программа для студентов специальности 075 «Маркетинг» первого (бакалаврского) уровня
Marketing of industrial enterprise: a work program for students of the specialty 075 "Marketing" of the first (Bachelor) level
Автори: Гронь О. В.
Гронь А. В.
Gron O. V.
Теми: маркетинг
промисловий ринок
попит
покупці
збут
цінова політика
конкуренція
постачальники
підсумковий контроль
компетентність
промышленный рынок
спрос
покупатели
сбыт
ценовая политика
конкуренция
поставщики
итоговый контроль
компетентность
marketing
industrial market
demand
customers
sales
pricing
competition
suppliers
final control
competence
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня [Електронне видання] / уклад. О. В. Гронь. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 10 с.
Короткий огляд (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та крите¬рії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня. Определены цели и связь дисциплины с другими науками. Приведены компетентности, которыми овладевают студенты в процессе изучения дисциплины. Представлен тематический план учебной дисциплины, ее содержание по модулям и темам, а также порядок и критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 291 «Международные отношения, социальные коммуникации и региональные студии» первого (бакалаврского) уровня. The purpose and connection of discipline with other sciences are determined. The competence, which students master in the process of studying the discipline, is indicated. The thematic plan of the academic discipline, its content according to modules and topics, as well as the order and criteria for assessing students' knowledge are presented. The work program is recommended for students of the specialty 075 "Marketing" of the first (Bachelor) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20445
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД нова Маркетинг промислового підприємства — копия.pdf433,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.