Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20395
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.contributor.authorКурбатова Ю. Л.-
dc.contributor.authorПушкарь А. И.-
dc.contributor.authorPushkar O. I.-
dc.contributor.authorKurbatova Y. L.-
dc.date.accessioned2019-02-11T10:32:43Z-
dc.date.available2019-02-11T10:32:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПушкар О. І. Формування моделі сприйняття мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face та screen-to-screen / О. І. Пушкар, Ю. Л. Курбатова // Журнал Європейської економіки. – 2018. – Т. 17. - №1. – С. 138-150.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20395-
dc.description.abstractРозглянуто підхід до розробки рекламного мультимедійного продукту для просування чи продажу товарів або послуг. Рекламний продукт визначено як рекламний ролик, інтерактивний рекламний ролик, 3-D рекламу, віртуальну і доповнену реальність, інтернет-магазин. На підставі методу аналогій представлено схему процесу сприйняття рекламного мультимедійного продукту користувачем. Обґрунтовано використання гібридного підходу customer development для доопрацювання мультимедійного продукту та врахування віртуальних цінностей користувачів. Розроблено сценарії розвитку мультимедійного продукту залежно від результатів досягнення планових цілей. Запропоновано послідовність розробки мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen. Рассмотрен подход к разработке рекламного мультимедийного продукта для продвижения или продажи товаров или услуг. Рекламный продукт определен как рекламный ролик, интерактивный рекламный ролик, 3-D рекламу, виртуальную и дополненную реальность, интернет-магазин. На основании метода аналогий представлена схема процесса восприятия рекламного мультимедийного продукта пользователем. Обосновано использование гибридного подхода customer development для доработки мультимедийного продукта и учета виртуальных ценностей пользователей. Разработаны сценарии развития мультимедийного продукта в зависимости от результатов достижения плановых целей. Предложена последовательность разработки мультимедийного продукта на основании конвергенции подходов face-to-face и screen-to-screen. Considered the approach to developing an advertising multimedia product for the promotion or sale of goods or services. A promotional product is defined as an advert, an interactive commercial, 3-D advertising, a virtual and augmented reality, an online store. Based on the analogy method, the scheme of the process of perceiving the advertising multimedia product by the user is presented. The use of the hybrid client development approach for updating the multimedia product and taking into account the virtual values of users is substantiated. Developed scenarios for the development of a multimedia product, depending on the results of achieving the planned goals. The sequence of multimedia product development is proposed based on the convergence of face-to-face and screen-to-screen approaches.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмультимедійний продуктru_RU
dc.subjectсприйняттяru_RU
dc.subjectвіртуальні цінностіru_RU
dc.subjectface-to-faceru_RU
dc.subjectscreen-to-screenru_RU
dc.subjectмультимедийный продуктru_RU
dc.subjectвосприятияru_RU
dc.subjectвиртуальные ценностиru_RU
dc.subjectmultimedia productru_RU
dc.subjectperceptionru_RU
dc.subjectvirtual valuesru_RU
dc.titleФормування моделі сприйняття мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face та screen-to-screenru_RU
dc.title.alternativeФормирование модели восприятия рекламных мультимедийных продуктов на основании конвергенции подходов face-to-face и screen-to-screenru_RU
dc.title.alternativeForming a model for acceptance of advertising multimedia product on the foundation of face-to-face and screen-to-screen approval convergenceru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пушкарь, Курбатова.pdf267,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.