Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2004
Title: ЕТИКЕТКА ТА УПАКОВКА – НОСІЇ ДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТОВАР ЧИ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ
Authors: Крута Л. С.
Хомюк А. В.
Keywords: товар
етикетка
упаковка
маркування товару
реклама
виробник
покупець
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Крута Л.С., Хомюк А.В. Етикетка та упаковка-носії достовірної інформації про товар чи інструмент маркетингу / Л.С. Крута, А.В. Хомюк // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 115 - 117
Abstract: Розглянуто питання щодо ролі етикетки та упаковки у життєвому циклі товару, визначено пріоритетні функції. Розкрито їх сутність як інструмента маркетингу. Показано шляхи зловживання виробниками довірою споживача та шляхи вирішення проблеми.
Рассмотрен вопрос о роли этикетки и упаковки в жизненном цикле товара, определены приоритетные функции. Раскрыто их сущность как инструмента маркетинга. Показаны пути злоупотребления производителями доверием потребителя и пути решения проблемы.
The crucial aspects about the role of label and package in living cycle of goods are considered, the priority functions are defined. Their essence as marketing tools is revealed. The ways of breaching the customer’s trust and ways of solving thise problems are shown.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2004
Appears in Collections:№ 18



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.