Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20040
Назва: Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Інші назви: Психология потребителей в маркетинге: рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня
Psychology of consumers in marketing: a work program for students of the specialty 075 "Marketing" of the second (master) level
Автори: Гронь О. В.
Gron O. V.
Теми: маркетинг
поведінка споживачів
маркетингова комунікативна політика
реклама
цільова аудиторія
інструменти маркетингу
ефективність реклами
комунікативний вплив
раціональні та емоційні вигоди
бренд
дослідження поведінки споживачів
поведение потребителей
маркетинговая коммуникативная политика
целевая аудитория
инструменты маркетинга
эффективность рекламы
коммуникативное воздействие
рациональные и эмоциональные выгоды
исследования поведения потребителей
marketing
consumer behavior
marketing communication policy
advertising
target audience
marketing tools
advertising effectiveness
communicative impact
rational and emotional benefits
brand
consumer behavior research
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронне видання] / уклад. О.В. Гронь. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 10 с.
Короткий огляд (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня. Определены цели и связь дисциплины с другими науками. Приведены компетентности, которыми овладевают студенты в процессе изучения дисциплины. Представлен тематический план учебной дисциплины, ее содержание по модулям и темам, а также порядок и критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня. The purpose and connection of discipline with other sciences are determined. The competence, which students master in the process of studying the discipline, is indicated. The thematic plan of the academic discipline, its content according to modules and topics, as well as the order and criteria for assessing students' knowledge are presented. The work program is recommended for students of the specialty 075 "Marketing" of the second (master) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20040
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-РПНД-Гронь О.В..pdf1,09 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.