Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 51.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Вплив інноваційної діяльності підприємств на розвиток національної економіки УкраїниТомах В. В.
2020Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємстваГеращенко І. М.; Крамаренко С. М.
2018Концепція «бережливого виробництва» як інструмент підвищення якості операційного менеджментуЗахаров В. А.; Zakharov V.
2020Розвиток інноваційних процесів на основі міжрегіональної інтеграціїПисьмак В. О.
2020Реалізація інноваційних процесів у сфері управління персоналомКозлова І. М.
2018Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносинМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2013Прогнозування розвитку ринку науково-технічної (інноваційної) продукції окремого підприємстваВерещагіна Г. В.; Фефелов І. В.; Верещагина А. В.; Фефелов И. В.; Vereschagina G. V.; Fefelov I. V.
2013Оценка тенденций развития инновационной деятельности предприятия на основе выявления существенных факторов развитияВерещагина А. В.; Фефелов И. В.; Верещагіна Г. В.; Фефелов І. В.; Vereshchagina G. V.; Fefelov I. V.
2013Прогнозирование инновационной активности предприятияВерещагина А. В.; Фефелов И. В.; Верещагіна Г. В.; Фефелов І. В.; Vereshchagina A. V.; Fefelov I. V.
2020Аналіз готовності підприємства до впровадження сучасних інструментів розвитку корпоративної культуриВеретенникова Г. Б.; Томах В. В.