Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 25.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2011Ефективність маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2013Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2011Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2019Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організаціїСтрокович Г. В.; Кащєєва Д. В.
2019Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологійДемченко Г. В.
2018Удосконалення логістичних бізнес-функцій торговельного підприємстваРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2020Економічні передумови розвитку паркувального простору містаВелика О. Ю.; Азізова К. М.
2012Двовимірна класифікація показників ефективності маркетингуСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2012Методичне забезпечення планування підвищення ефективності операційної діяльності промислового підприємстваГриньова В. М.; Явдак М. Ю.; Гринева В. Н.; Явдак М. Ю.; Gryneva V. M.; Yavdak M. Y.
2016Сучасні підходи к оцінюванню ефективності логістичних ланцюгівКолодізєва Т. О.; Колодизева Т. А.; Kolodizieva T. O.