Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 22 (час пошуку: 0.004 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Відмінності та розбіжності щодо пацієнта, споживача, клієнта медичних послуг.Пасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Особливості надання медичної допомоги та медичної послуги в умовах формування ринку послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Особливості надання медичної допомоги та медичної послуги в умовах формування ринку послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Характеристика та особливості іміджу підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Бізнес-процеси сучасного промислового підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2015Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2015Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2019Марочний капітал у структурі маркетингових інтелектуальних активів підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.