Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19798
Назва: Інформаційні системи і технології в маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Інші назви: Информационные системы и технологии в маркетинге : рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня
Information Systems and Technologies in Marketing : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"
Автори: Ушакова І. О.
Ушакова И. А.
Ushakova I.
Теми: робоча програма
інформаційні системи
інформаційні технології
маркетинг
рабочая программа
информационные системы
информационные технологии
маркетинг
syllabus
information systems
plan of the discipline
information systems
information technology
marketing
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Інформаційні системи і технології в маркетингу. Робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. І.О. Ушакова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (215 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 58 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано опис навчальної дисципліни з кількістю кредитів, змістових модулів, загальну кількість годин, тижневих годин: аудиторних та самостійної роботи для вивчення тем, професійні компетентності, які отримують студенти після вивчення навчальної дисципліни, структуру навчальної дисципліни, теми лабораторних занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), методики навчання та методи контролю оволодіння дисципліною, розподіл балів, які отримують студенти в процесі навчання. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня. Представлено описание учебной дисциплины с количеством кредитов, содержательных модулей, общее количество часов, недельных часов: аудиторных и самостоятельной работы для изучения тем, профессиональные компетентности, которые получают студенты после изучения учебной дисциплины, структура учебной дисциплины, темы лабораторных занятий, материалы для закрепления знаний (задания для самостоятельной работы, контрольные вопросы), методики обучения и методы контроля овладения дисциплиной, распределение баллов, которые получают студенты в процессе обучения. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня. The description of the academic discipline with the number of credits, content modules, total hours, weekly hours: classroom and independent work for the study of topics, professional competences received by students after studying the academic discipline, the structure of the academic discipline, the topics of laboratory work, materials for the consolidation of knowledge (tasks for independent work, test questions), teaching methods and methods of mastering the discipline, distribution of points received by students in the process of studying. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19798
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017-Ушакова І О.pdf732,62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.