Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19649
Назва: Assessment of professional culture of University students and professors: the value-based approach
Інші назви: Оцінка професійної культури студентів та викладачів університету: ціннісний підхід
Оценка профессиональной культуры студентов и преподавателей университета: ценностный подход
Автори: Blyznyuk T. P.
Близнюк Т. П.
Теми: the value-based approach
Rokeach’s approach
professional culture
value systems’ structure
value
University
ціннісний підхід
методика Рокіча
професійна культура
структура системи цінностей
цінність
університет
ценностный подход
методика Рокича
профессиональная культура
структура системы ценностей
ценность
университет
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Blyznyuk T. Assessment of professional culture of University students and professors: the value-based approach [Electronic resource] / T. Blyznyuk // Економіка та суспільство. – 2018. – № 15. – Available at: http://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal-15.
Короткий огляд (реферат): The value-based approach in the context of cross-cultural management considers the fact that culture has a complex and multi-level structure and the deepest part (core) of the culture is cultural values. In this article there is evaluating, comparing and analyzing the professional culture of University students and professors on the basis of Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics, using the analysis of value systems’ structure of students and professors (Rokeach’s approach). Ціннісний підхід в контексті крос-культурного менеджменту полягає в тому, що культура має складну та багаторівневу структуру, а найбільш глибинну частину (ядро) культури складають культурні цінності. В цій статті проводиться оцінка, порівняння та аналіз професійної культури студентів та викладачів університету, на прикладі ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, на основі аналізу структури систем цінностей студентів та викладачів з використанням методики Рокіча. Ценностный подход в контексте кросс-культурного менеджмента заключается в том, что культура имеет сложную и многоуровневую структуру, а наиболее глубинную часть (ядро) культуры составляют культурные ценности. В данной статье проводится оценка, сравнение и анализ профессиональной культуры студентов и преподавателей университета на примере ХНЭУ им. Семена Кузнеца, на основе анализа структуры систем ценностей студентов и преподавателей с использованием методики Рокича.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19649
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Близнюк_стаття_Мукачево.pdf457,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.