Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19463
Назва: | Psychological and pedagogical aspects of distance learning |
Автори: | Urazova S. |
Теми: | distance learning psychological patterns self-study communicative barrier curriculum communicator cognitive activity |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Urazova S. Psychological and pedagogical aspects of distance learning / S. Urazova // Science, Research, Development. Pedagogy: Monografia Pokonferencyjna, 30.03.2018-31.03.2018. - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2018. – P. 97-100. |
Короткий огляд (реферат): | The concept of distance learning education form that enables students to access education materials, virtual simulators and other technological solutions as well as get support and tutorial instructions from lecturers and methodology experts on the permanent basis, which provide for effective learning was studied. The role of distance learning as a form of learning process organization in higher education establishments was considered. The psychological and pedagogical aspects of distance learning programmes development were regarded. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19463 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
статья_роттердам_уразова.pdf | 301,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.