Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19463
Назва: Psychological and pedagogical aspects of distance learning
Автори: Urazova S.
Теми: distance learning
psychological patterns
self-study
communicative barrier
curriculum
communicator
cognitive activity
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Urazova S. Psychological and pedagogical aspects of distance learning / S. Urazova // Science, Research, Development. Pedagogy: Monografia Pokonferencyjna, 30.03.2018-31.03.2018. - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2018. – P. 97-100.
Короткий огляд (реферат): The concept of distance learning education form that enables students to access education materials, virtual simulators and other technological solutions as well as get support and tutorial instructions from lecturers and methodology experts on the permanent basis, which provide for effective learning was studied. The role of distance learning as a form of learning process organization in higher education establishments was considered. The psychological and pedagogical aspects of distance learning programmes development were regarded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19463
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья_роттердам_уразова.pdf301,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.