Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19096
Название: Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освіти
Авторы: Птащенко О. В.
Тер-Карапетянц Ю. М.
Ключевые слова: професійне навчання
ринок праці
попит та пропозиція ринку праці
безробіття
професійне навчання безробітних
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Птащенко О. В. Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освіти / О. В. Птащенко, Ю. М. Тер-Карапетянц // Науковий фаховий журнал «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, сер. «Економічні науки». – К.: КНУТД, 2018. - № 1(119). – С. 8-16.
Краткий осмотр (реферат): Успішний розвиток підприємництва серед безробітних має передбачати і ефективну державну підтримку тих громадян, які бажають відкрити власну справу, створення сприятливих умов, у тому числі і належної фінансово-кредитної, податкової політики тощо. Водночас за нестабільного законодавства щодо малого та середнього бізнесу, високого до останнього часу податкового тиску, невизначеності щодо напрямів розвитку підприємництва, результативність професійного навчання безробітних з підприємницької діяльності залишається незначною. Саме тому у роботі представлено огляд вікового безробіття та зроблено аналіз тенденцій сьогоднішнього ринку праці з боку впровадження технологій професійного навчання безробітних. Також представлено на основі аналізу визначено, що сучасні технології настільки швидко змінюють світ, що для комфортного та безпечного життя в ньому потрібні абсолютно нові спеціальності та професії. За такої складної ситуації на ринку праці слід звернути увагу на новітні технології в сфері освіти, формування маркетингу освіти та впровадження освітянських програм націлених на формування нових навичок та компетентностей у працездатного населення України. Саме тому, слід зазначити, що на теперішній час становлення освітянської послуги та впровадження прогресивних маркетингових технологій в освіті, освіта стала являти собою зростаючу та перспективну галузь економіки, яка з кожним роком збільшує обсяг попиту і пропозиції на освітні послуги. Отже, сучасний ринок освітніх послуг як сфера суспільної діяльності найбільше потребує засобів масової інформації для встановлення і підтримки постійних зв’язків між його суб’єктами. Сьогодні сучасний ЗВО неможливо уявити без опосередкованих форм спілкування і спеціальних засобів зв’язку між різними його суб’єктами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/19096
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко О.В.. Тер-Карапетянц Ю.М..pdf228,98 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.