Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18041
Назва: Особливості професійної культури викладачів університету: ціннісний підхід
Інші назви: Особенности профессиональной культуры преподавателей университета: ценностный подход
Features of professional culture of university teachers: value-based approach
Автори: Близнюк Т. П.
Blyznyuk T. P.
Теми: базові цінності
термінальні цінності
інструментальні цінності
методика Рокіча
ціннісний підхід
базовые ценности
терминальные ценности
инструментальные ценности
методика Рокича
ценностный поход
basic values
terminal values
instrumental values
Rokich's approach
value-based approach
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Близнюк Т. П. Особливості професійної культури викладачів університету: ціннісний підхід / Т. П. Близнюк // International Scientific Conference From the Baltic to the Black Sea: the Formation of Modern Economic Area: Conference Proceedings, August 19th, 2017. Riga, Latvia: Baltija Publishing. 196 pages.  С. 98-101.
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є оцінка та аналіз професійної культури викладачів ВНЗ (на прикладі ХНЕУ ім. Семена Кузнеця) на основі аналізу структури систем цінностей викладачів з використанням методики Рокіча. Як свідчать результати найбільш значимі цінності-цілі для респондентів це конкретні цінності («здоров’я», «щасливе сімейне життя», «матеріально забезпечене й комфортне життя» та «активне й діяльне життя») та цінності приватного життя («любов» та «щасливе сімейне життя»).
Целью данного исследования является оценка и анализ профессиональной культуры преподавателей вузов (на примере ХНЭУ им. Семена Кузнеца) на основе анализа структуры систем ценностей преподавателей с использованием методики Рокича. Как свидетельствуют результаты наиболее значимые ценности-цели для респондентов это конкретные ценности («здоровье», «счастливая семейная жизнь», «материально обеспеченная и комфортную жизнь» и «активное и деятельное жизни») и ценности частной жизни («любовь» и «счастливая семейная жизнь»).
The purpose of this study is to evaluate and analyze the professional culture of university teachers (by the example of Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics) on the basis of the analysis of the structure of teacher value systems using Rokich’s approach. As the results show, the most significant values-goals for respondents are specific values ("health", "happy family life", "financially secure and comfortable life" and "active and active life") and values of private life ("love" and "happy family life").
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18041
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Близнюк Т.П._тези_Рига.pdf309,54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.