Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18008
Назва: Управління взаємовідносинами : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Інші назви: Управление взаимоотношениями : рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня
Relationship Management : syllabus for Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"
Автори: Мироненко І. І.
Мироненко И. И.
Mironenko I. I.
Теми: робоча програма
управління взаємовідносинами
план лекцій
професійні компетентності
рабочая программа
управление взаимоотношениями
план лекций
профессиональные компетентности
syllabus
relationship management
plan of lectures
professional competences
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Управління взаємовідносинами. Робоча програма для студ. спец. 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. І. І. Мироненко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (585 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 49 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), методичні рекомендації щодо оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня.
Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Помещены планы лекций, практических и семинарских занятий, материалы для закрепления знаний (задания для самостоятельной работы, контрольные вопросы), методические рекомендации по оценке знаний студентов, профессиональные компетентности, которыми должен владеть студент после изучения дисциплины. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня.
The thematic plan of the academic discipline and its content are given according to the modules and themes. Plans of lectures, practical studies and seminars, materials for consolidation of knowledge (tasks for independent work, test questions), guidelines for assessment of students' knowledge, professional competences which a student should have after studying the discipline are presented. For Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18008
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017 - Мироненко І. І..pdf726,17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.