Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16631
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLunina O. M.-
dc.date.accessioned2017-06-14T07:30:19Z-
dc.date.available2017-06-14T07:30:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationLunina O. M. Case study and role play in language learning / O. M.Lunina // Materials of the XIII International scientific and practical conference «Science without borders – 2017». Sheffield, UK, 30 March – 07 April 2017. – Volume 5. Pedagogical Sciences. – P. 96 – 102.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16631-
dc.description.abstractThe article deals with two popular methods in language learning, such as case study and role play, their advantages and features. The methods of case study and role play are analyzed and compared. The structure of common case studies, the guidelines for their usage in class and main approaches to case analysis are suggested. The efficiency and relevance of role plays in language learning and students’ motivation are examineden_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectcase studyen_US
dc.subjectrole playen_US
dc.subjectlanguage learningen_US
dc.subjectgroup discussionen_US
dc.subjectcourse objectivesen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectlanguage skillsen_US
dc.titleCase study and role play in language learningen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_ЛУНИНА статья 2017.pdf131,68 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.