Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16631
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lunina O. M. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-14T07:30:19Z | - |
dc.date.available | 2017-06-14T07:30:19Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Lunina O. M. Case study and role play in language learning / O. M.Lunina // Materials of the XIII International scientific and practical conference «Science without borders – 2017». Sheffield, UK, 30 March – 07 April 2017. – Volume 5. Pedagogical Sciences. – P. 96 – 102. | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16631 | - |
dc.description.abstract | The article deals with two popular methods in language learning, such as case study and role play, their advantages and features. The methods of case study and role play are analyzed and compared. The structure of common case studies, the guidelines for their usage in class and main approaches to case analysis are suggested. The efficiency and relevance of role plays in language learning and students’ motivation are examined | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | case study | en_US |
dc.subject | role play | en_US |
dc.subject | language learning | en_US |
dc.subject | group discussion | en_US |
dc.subject | course objectives | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | language skills | en_US |
dc.title | Case study and role play in language learning | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
_ЛУНИНА статья 2017.pdf | 131,68 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.