Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16581
Название: Стратегія «блакитного океану»: реконструкція ринкових меж у фармацевтиці
Авторы: Страпчук С. І.
Ключевые слова: стратегія блакитного океану
фармацевтичний ринок
інновація цінності
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Страпчук С. І. Стратегія «блакитного океану»: реконструкція ринкових меж у фармацевтиці / С. І. Страпчук // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти / Матер. ІІІ між нар. наук.-практ. конференції (25-26 травня. 2017 р) – Одеса: ОНЕУ, 2017. – С. 120-124.
Краткий осмотр (реферат): Визначено стратегію блакитного океану як нові можливості на фармацевтичному ринку. Досліджено два стимули зростання попиту на продукцію фармацевтичної галузі та подальше розширення в усьому світі: збільшення інвестицій в фармацевтичні галузі країн, що розвиваються; зростаюча популярність дженериків. Розглянуто основні перешкоди, що не дають можливості освоїти онові ринки та створити нові. Акцентовано увагу на розробці персоналізованих методів лікування як один із способів застосування стратегії блакитного океану у фармацевтиці.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16581
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7_Страпчук ОНЕУ (Одеса).pdf226,63 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.