Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16539
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСлинько Ю. Ю.-
dc.contributor.authorSlynko Y. Y.-
dc.date.accessioned2017-06-09T08:06:04Z-
dc.date.available2017-06-09T08:06:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСлинько Ю.Ю. Формування стратегії розвитку міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Ю.Ю. Слинько. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16539-
dc.description.abstractПредметом дослідження є організаційно-методичне забезпечення формування стратегії розвитку маркетингової політики на підприємстві та методичні підходи щодо удосконалення оцінки її ефективності.en_US
dc.description.abstractПредметом исследования является организационно-методическое обеспечение формирования стратегии развития маркетинговой политики на предприятии и методические подходы по совершенствованию оценки ее эффективности.en_US
dc.description.abstractThe subject of the research is the organizational and methodical maintenance of formation of strategy of development of the marketing policy of the company and methodical approaches to improve the assessment of its effectiveness.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectМіжнародний маркетингen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.subjectстратегічне управління підприємствомen_US
dc.subjectконцептуальна модельen_US
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.subjectекспортen_US
dc.subjectімпортen_US
dc.subjectМеждународный маркетингen_US
dc.subjectстратегия развитияen_US
dc.subjectстратегическое управление предприятиемen_US
dc.subjectконцептуальная модельen_US
dc.subjectмеждународная конкурентоспособность предприятияen_US
dc.subjectэкспортen_US
dc.subjectимпортen_US
dc.subjectThe international marketingen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectstrategy developmenten_US
dc.subjectstrategic business managementen_US
dc.subjectconceptual modelen_US
dc.subjectthe international competitiveness of enterprisesen_US
dc.subjectexporten_US
dc.subjectimporten_US
dc.titleФормування стратегії розвитку міжнародної маркетингової діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeФормирование стратегии развития международной маркетинговой деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeFormation of development strategy of the international marketing activities on the enterpriseen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2017 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Слинько Ю.Ю.,103.pdf155,61 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.