Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16537
Название: Закономірності та принципи маркетингового управління соціально-педагогічними системами
Авторы: Рябова З. В.
Ключевые слова: маркетингове управління
закономірності
принципи
соціально-педагогічна система
конкурентоспроможність навчального
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Рябова З. В. Закономірності та принципи маркетингового управління соціально-педагогічними системами / З. В. Рябова // Післядипломна освіта в Україні. – 2017 - № 1 – с. 46-50.
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовується перелік та надається характеристика закономірностям та принципам маркетингового управління соціально-педагогічними системами. Розкриваються особливості маркетингового управління як технології, що забезпечує конкурентоспроможність навчального закладу в нестабільних умовах сьогодення
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16537
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья_Рябова_3 (1) (1).pdf429,45 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.