Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1647
Назва: ETHICAL MARKETING OR ETHICS IN ADVERTISING
Теми: retail
retail market
shopping centre stock
sales area
merchandising
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Titova M. ETHICAL MARKETING OR ETHICS IN ADVERTISING / M. Titova // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 94 - 95
Короткий огляд (реферат): The process of creating ethical advertising were analyzed. The main steps of introduction ethical advertising in Ukraine was considered and its contemporary condition was described.
Проаналізовано процес створення етичної реклами. Розглянуто основні етапи впровадження етичної реклами в Україні та описано її сучасний стан.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1647
Розташовується у зібраннях:№15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Titova M. ETHICAL MARKETING OR ETHICS IN ADVERTISING.pdf195,1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.