Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16439
Назва: Вплив комп’ютерних ділових ігор на формування компетенцій у майбутніх фахівців
Інші назви: Влияние компьютерных деловых игр на формирование компетенций у будущих специалистов
Influence of computer business games in shaping the competences of future specialists
Автори: Ушакова І. О.
Ушакова И. А.
Ushakova I.
Теми: освіта
геймифікація
віртуальна реальність
доповнена реальність
комп’ютерна ділова гра
компетенція
образование
геймификация
виртуальная реальность
дополненная реальность
компьютерная деловая игра
education
gamification
virtual reality
augmented reality
computer business game
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Ушакова І. О. Вплив комп’ютерних ділових ігор на формування компетенцій у майбутніх фахівців / І. О. Ушакова // Системи обробки інформації. – 2017. – Вип. 2(148). – С. 206 - 210.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті ключові тенденції і проблеми розвитку освіти.Показана роль геймифікації в освіті. Проведений аналіз ринку комп’ютерних ігор, VR і AR в сфері освіти, обґрунтовано його стійке зростання. Особлива увага приділяється комп’ютерним діловим іграм: розкрита сутність комп’ютерної ділової гри, приведена класифікація ділових ігор за сегментами застосування і ключовими характеристиками. Обґрунтовуються переваги застосування комп’ютерних ділових ігор для формування компетенцій у майбутніх фахівців.
Рассмотрены ключевые тенденции и проблемы развития образования. Показана роль геймификации в образовании. Проведён анализ рынка компьютерных игр, VR и AR в сфере образования, обоснован его устойчивый рост. Особое внимание уделяется компьютерным деловым играм. Раскрыта сущность компьютерной деловой игры, приведена классификация деловых игр по сегментам применения и ключевыми характеристиками. Обоснованы преимущества применения компьютерных деловых игр для формирования компетенций у будущих специалистов.
Key trends and problems of development of education are examined. The role of gamification in education is shown. Analysis of the market of computer games, VR and AR is made in the field of education, its steady growth justified. Particular attention is given to the computer business games: The essence of computer business game is shown; the segment application and key classification of business games are given. The advantages of the computer business games are founded in shaping the competences of future specialists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16439
Розташовується у зібраннях:Статті (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
soi_2017_2_40.pdf264,39 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.