Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1598
Назва: ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕХРЕСНИХ ПРОДАЖІВ ПРАЦІВНИКАМИ БАНКУ
Автори: Кругова Т. В.
Теми: банківський маркетинг
клієнтська база банку
перехресний продаж
задоволення потреб
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Кругова Т. В. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕХРЕСНИХ ПРОДАЖІВ ПРАЦІВНИКАМИ БАНКУ / Т. В. Кругова // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 98-99
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз впливу здійснення перехресних продажів як елемента залучення клієнтів до придбання банківських послуг на якість клієнтської бази банку. Визначено шляхи оптимізації здійснення перехресних продажів працівниками банку для встановлення довгострокових відносин з клієнтами банку.
Проведен анализ влияния осуществления перекрестных продаж как элемента привлечения клиентов к приобретению банковских услуг на качество клиентской базы банка. Определены пути оптимизации осуществления перекрестных продаж работниками банка для установления долгосрочных отношений с клиентами банка.
The impact of cross-selling, as part of attracting customers to purchase banking services, the quality of the bank customer base is analyzed. Identified ways of optimizing cross-selling bank employees to establish long term relationships with our clients is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1598
Розташовується у зібраннях:№ 14



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.