Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1532
Title: ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Сітніков Ю. В.
Keywords: інноваційний підхід
маркетинг
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Сітніков Ю.В. Інноваційний підхід до оцінки маркетингової діяльності на підприємстві / Ю.В. Сітніков // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 48 - 49
Abstract: Розглянуто підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності на під¬приємстві. Запропоновано інноваційний підхід до оцінки маркетингової діяльності. Обґрунтовано необхідність застосування даного підходу на підприємстві з метою більш точної оцінки ефективності маркетингової діяльності та покращення фінансового стану підприємства.
Approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities in the enterprise are considered. An innovative approach to the evaluation of marketing activities are proposed. The necessity of applying this approach in the company to better assess the effectiveness of marketing activities and improve the financial situation are determined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1532
Appears in Collections:№15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.