Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14882
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравченко Г. Ю.-
dc.date.accessioned2017-01-31T11:36:42Z-
dc.date.available2017-01-31T11:36:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКравченко Г. Ю. Визначення сутності маркетиногового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освіти / Г. Ю. Кравченко / International Scientific Conference Economic without borders: Integration, Innovation, Cross-border cooperation: Conference Proceedings, August 26, 2016 / Kaunas: Baltija Publishing. – P. 155 – 158.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14882-
dc.description.abstractУ статті звернено увагу на особливості використання маркетингової стратегії в умовах навчального закладу, розглянуто роль освітнього маркетингу як механізму соціальної переорієнтації на ринкові відносини та побудові діяльності навчальних закладів; визначено специфічний інструментарій «маркетинг-мікс» для прийняття науково обґрунтованого управлінського рішення щодо управління розвитком навчального закладу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинговий інструментарійen_US
dc.subjectмаркетингове управління розвиткомen_US
dc.titleВизначення сутності маркетингового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кравченко Г.Ю. 3 статья.pdf260,59 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.