Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 82.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012ЗАСТОСУВАННЯ КЛАСТЕРНОГО АНАЛІЗУ ДЛЯ РОЗВИТКУ РЕГІОНІВЮношева М. Л.
2012ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИПарфьонова А. А.
2012НЕДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ ТА МЕТОДИ ВИКРАДЕННЯ ТАЄМНИЦЬ ПІДПРИЄМСТВАМінченко Н. В.
2012ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАУльянець Т. М.
2012ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВАВойткевич О. О.
2012ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА АКТУАЛЬНІСТЬ ДІЛОВОЇ РОЗВІДКИЗав’ялова О. Ю.
2012ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОСНОВА ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІЛитвиненко Є. С.
2012ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ У ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ З РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВААндрєєв В. А.
2012ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК ДЛЯ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ЗАХОДІВ З УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАДрузін О. М.
2012ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІКобринська С. А.