Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14677
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШестакова О. А.-
dc.contributor.authorПопова І. К.-
dc.contributor.authorШестакова Е. А.-
dc.contributor.authorПопова И. К.-
dc.contributor.authorShestakova O. A.-
dc.contributor.authorPopova I. K.-
dc.date.accessioned2016-12-27T12:55:13Z-
dc.date.available2016-12-27T12:55:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШестакова O.A., Попова І.К. Вибір нового ринку збуту та його вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства / О. А. Шестакова, І. К. Попова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали науково-практичної конференції 17 – 18 листопада 2016 р. – Харків: ФОП Лібуркіна Л.М., 2016. – С.394-397.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14677-
dc.description.abstractПроаналізовано основні фактори які мають бути враховані підприємством при виході на новий ринок та чинники які вказують на його привабливість. Розкрито фактори впливу на ефективність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств при виборі нового ринку. Визначено основні напрямки підвищення зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарської діяльності при вибору зовнішнього ринкуen_US
dc.description.abstractПроанализированы основные факторы, которые должны учитываться предприятием при выходе на новый рынок и факторы, которые указывают на привлекательность рынка. Раскрыты факторы влияния на эффективность управления внешнеэкономической деятельностью предприятий при выходе на новый рынок. Определены основные направления повышения эффективности внешнеэкономической деятельности субъектов хозяйствования при выборе внешнего ринкаen_US
dc.description.abstractIn the article, the core factors which should be taken into account during the new market determination and factors which point out the new market’s attractiveness were analyzed. Factors that influence the efficiency of foreign economic activity management in the enterprises were also revealed. The basic directions of improvement of the foreign economic activity in the enterprises were determined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherФОП Лібуркінаen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьen_US
dc.subjectзовнішній ринокen_US
dc.subjectефективність зовнішньоекономічної діяльностіen_US
dc.subjectвибір нового ринкуen_US
dc.subjectвнешнеэкономическая деятельностьen_US
dc.subjectвнешний рынокen_US
dc.subjectэффективность внешнеэкономической деятельностиen_US
dc.subjectвыбор нового ринкаen_US
dc.subjectforeign activityen_US
dc.subjectforeign marketen_US
dc.subjectefficiency of foreign activityen_US
dc.subjectnew market determinationen_US
dc.titleВибір нового ринку збуту та його вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємстваen_US
dc.title.alternativeВыбор нового рынка сбыта и его влияние на внешнеэкономическую деятельность предприятияen_US
dc.title.alternativeNew market selection and its impact on enterprise foreign trade activityen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8:339.13en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Шестакова_Попова.pdf475,54 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.