Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14360
Название: Особливості діяльності підприємств України на зовнішніх ринках
Авторы: Сапрун Г. Г.
Ключевые слова: підприємство
менеджмент
зовнішньоекономічна діяльність
світовий ринок
дослідження
Дата публикации: 2016
Издательство: «Бял ГРАД-БГ» ООД
Библиографическое описание: Сапрун Г. Г. Особливості діяльності підприємств України на зовнішніх ринках // Научният потенциал на света – 2016 : материали за 12-а международна научна практична конференция, 17-25.09.2016. - София: «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2016. – С. 7-17.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів концепцій управління зовнішньою діяльністю машинобудівних підприємств в умовах європейського вектору розвитку країни. В статті досліджено основні проблеми формування та тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності українських підприємств. Управління підприємствами у сфері зовнішньоекономічної діяльності на основі дослідження основних характеристик сучасного світового ринку, його динаміки, тенденцій розвитку і пріоритетів; визначення суб’єктів міжнародних зв’язків та особливостей поведінки і мотивації під час проведення ними маркетингової діяльності; характеристику основних параметрів середовища міжнародного середовища, у тому числі конкурентної ситуації; розробку стратегії виходу і діяльності на потенційному зарубіжному ринку; визначення проблем і специфіки технології маркетингової діяльності на зовнішніх ринках.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14360
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.