Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13969
Название: Сучасні концепції та підходи до формування конкурентних переваг підприємства
Авторы: Селезньова Г. О.
Ключевые слова: ринкова концепція
ресурсна концепція
інституційна концепція
підходи до формування конкурентних переваг
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Селезньова Г. О. Сучасні концепції та підходи до формування конкурентних переваг підприємства / Г. О. Селезньова // Електроний додаток до матеріалів Міжнародної наукової конференції "Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця" (26-28 травня 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 388 – 390.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено підходи до формування конкурентних переваг у межах сучасних концепцій та визначено їх особливості. Визначено, що в сучасних умовах основою створення конкурентних переваг стають інтелектуальній капітал, креативний потенціал персоналу, унікальні організаційні знання, інновації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13969
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Селезньова_тези.pdf85,87 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.