Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13032
Назва: Дослідження маркетингу партнерських відносин в трансформаційній економіці
Інші назви: Исследования маркетинга партнерских отношений в трансформационной экономике
Study of Marketing of Partner Relations in the transformational economy
Автори: Коваль Т. О.
Пономаренко О. О.
Коваль Т. А.
Пономаренко А. А.
Koval T. O.
Pоnomarenko O. O.
Теми: маркетинг
партнерські відносини
стратегічне управління
маркетингове партнерство
партнерские отношения
стратегическое управление
маркетинговое партнерство
marketing
partner relations
strategic management
marketing partnership
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХІБМ
Бібліографічний опис: Коваль Т. О. Дослідження маркетингу партнерських відносин в трансформаційній економіці / Т.О. Коваль, О.О. Пономаренко // Ринкова трансформація економіки: зб. наук. пр. – 2015. – Вип. 16. – Х.: ХІБМ, 2015. – С. 122–136.
Короткий огляд (реферат): The article analyses the modern state of changes in the sphere of functioning of enterprises and identifies a necessity to develop namely this direction of the economic science. Determined the purpose, objectives and expected results.
В статье проанализировано современное состояние изменений в сфере функционирования предприятий, определена необходимость развивать собственно это направление экономической науки. Определены цель, задачи и ожидаемые результаты
Проаналізовано сучасний стан змін у сфері функціонування підприємств, які визначили необхідність розвивати власне цей напрям економічної науки. Визначено мету, завдання та очікувані результати.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13032
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.