Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12695
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСелезньова Г. О.-
dc.date.accessioned2016-06-16T06:28:32Z-
dc.date.available2016-06-16T06:28:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСелезньова Г. О. Сучасні концепції та підходи до формування конкурентних переваг підприємства / Г. О. Селезньова // Електроний додаток до матеріалів Міжнародної наукової конференції "Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця" (26-28 травня 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 388 – 390.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12695-
dc.description.abstractДосліджено підходи до формування конкурентних переваг у межах сучасних концепцій та визначено їх особливості. Визначено, що в сучасних умовах основою створення конкурентних переваг стають інтелектуальній капітал, креативний потенціал персоналу, унікальні організаційні знання, інновації.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectринкова концепціяen_US
dc.subjectресурсна концепціяen_US
dc.subjectінституційна концепціяen_US
dc.subjectпідходи до формування конкурентних перевагen_US
dc.titleСучасні концепції та підходи до формування конкурентних переваг підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Селезньова_тези.pdf85,87 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.