Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12613
Назва: Формування іміджевої політики університету: методичне підґрунтя.
Інші назви: Формирование имиджевой политики университета: методическое обеспечение
Formation of image policy of the University: methodological support
Автори: Раевнева Е. В.
Гриневич Л. В.
Раєвнєва О. В.
Rayevnyeva O. V.
Grinevich L. V.
Теми: высшее образование
университет
имидж
имиджевая политика
вища освіта
університет
імідж
іміджева політика
higher education
university
image
image appeal
image policy
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавець Ткачук О. В.
Бібліографічний опис: Раєвнєва О. В. Формування іміджевої політики університету: методичне підґрунтя / О.В. Раєвнєва, Л.В. Гриневич // Соціальна відповідальність бізнесу і адміністрації – створення інноваційного управління: монографія / За заг. ред. В. Дучмала, Т.П. Несторенко, Т. Покуси. - Бердянськ : Видавець Ткачук О.В., 2015. – С. 93-103.
Короткий огляд (реферат): In recent years, attention to the formation of an attractive image of the university increases. This is due to increased competition between universities of Ukraine in conditions of reducing the number of students. In order to be successful in the market of educational services the university should create a corresponding attractive image to applicants. In this regard, the heads of higher education institutions should form a strong image policy of the University as a factor in the university's competitiveness in today's economic conditions. In this paper was developed a technique of formation and realization of image policy of the University, allocated tasks and ways of their solution.
Увага до формування привабливості іміджу університету посилюється в останні роки в зв'язку з підвищенням конкуренції університетів серед студентів. Для того, щоб бути успішними на ринку освітніх послуг університет повинен створити відповідний привабливий для абітурієнтів образ. У зв'язку з цим, керівники вищих навчальних закладів стоять перед необхідністю формування іміджевої політики ВНЗ як чинника конкурентоспроможності університету в сучасних умовах господарювання. У статті розроблена методики формування і реалізації іміджевої політики університету, виділені завдання та засоби їх вирішення.
Внимание к формированию привлекательности имиджа университета усиливается в последние годы в связи с повышением конкуренции университетов среди студентов. Для того, чтобы быть успешными на рынке образовательных услуг университет должен создать соответствующий привлекательный для абитуриентов образ. В связи с этим, руководители высших учебных заведений стоят перед необходимостью формирования имиджевой политики ВНЗ как фактора конкурентоспособности университета в современных условиях хозяйствования. В статье разработана методики формирования и реализации имиджевой политики университета, выделены задания и способы их решения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12613
Розташовується у зібраннях:Монографії (СЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монография _3.pdf714,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.