Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12296
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПасічник І. Ю.-
dc.contributor.authorПасичник И. Ю.-
dc.contributor.authorPasichnyk I. Y.-
dc.date.accessioned2016-06-07T07:11:23Z-
dc.date.available2016-06-07T07:11:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПасічник І. Ю. Визначення рівня конкурентоспроможності продукції з урахуванням впливу зміни кон’юнктури ринку / І. Ю. Пасічник // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання та перспективи економічного розвитку держави» (Дніпропетровськ, 5–6 лютого 2016 р.). – Дніпропетровськ: НО «Перспектива», 2016. – С. 99–102.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12296-
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано розвиток методики визначення рівня конкурентоспроможності продукції з урахуванням впливу зміни кон’юнктури ринку з використваням підходів турбулентної теорії руху суцільних середовищ, зокрема, закону дисипації енергії суцільного середовища Колмогорова при прогнозуванні значення кон'юнктури ринку.en_US
dc.description.abstractВ работе обосновано развитие методики определения уровня конкурентоспособности продукции с учетом влияния изменения конъюнктуры рынка с використваням подходов турбулентной теории движения сплошных сред, в частности, закона диссипации энергии сплошной среды Колмогорова при прогнозировании значения рынка.en_US
dc.description.abstractThe paper substantiates the use of natural science approaches in evaluating market conditions in the prediction of the competitive position of the company. In the development of forecasting methods producer competitive position in the proposed approaches use the theory of turbulent motion of continuous media, in particular the law of energy dissipation continuum Kolmogorov value in predicting market conditions. The practical benefits of the proposed methodological approach to forecasting is that it allows company management to offer evidence-based decisions about choosing different strategies. Its main purpose - to make more clear by making decisions based on the identified basic competitive position of the company, basic trends, major critical areas of risk discontinuous variation of the most difficult problems and determine the forecast of the enterprise, taking into account the forecast market conditions.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectрівень конкурентоспроможності продукціїen_US
dc.subjectкон'юнктура ринкуen_US
dc.subjectконкурентне положення підприємстваen_US
dc.subjectенергетичний відгук системи на збуренняen_US
dc.subjectуровень конкурентоспособностиen_US
dc.subjectконъюнктура рынкаen_US
dc.subjectконкурентное положение предприятияen_US
dc.subjectэнергетический отклик системы на возмущениеen_US
dc.subjectthe competitiveness of productsen_US
dc.subjectmarket conditionsen_US
dc.subjectthe competitive position of enterprisesen_US
dc.subjectenergy feedback system to disturbancesen_US
dc.titleВизначення рівня конкурентоспроможності продукції з урахуванням впливу зміни кон’юнктури ринкуen_US
dc.title.alternativeОпределение уровня конкурентоспособности продукции с учетом влияния изменения конъюнктуры рынкаen_US
dc.title.alternativeDetermining the level of competitiveness of products for the effect of changes in market conditionsen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пасечник 4.pdf349,66 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.