Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12167
Title: Формування клієнтських відносин на засадах маркетингу в сучасних умовах
Other Titles: Формирование клиентских отношений на принципах маркетинга в современных условиях
Building customer relationships on the basis of marketing in modern conditions
Authors: Колодізєв О. М.
Біляєва В. Ю.
Kolodiziev O.
Belyaeva V.
Колодизев О. Н.
Беляева В. Ю.
Keywords: банк
клієнтські відносини
маркетинговий підхід
фінансові інновації
банківський продукт
банківська послуга
клиентские отношения
маркетинговый подход
финансовые инновации
банковский продукт
банковская услуга
bank
customer relationship
marketing approach
financial innovation
banking product
banking service
Issue Date: 2016
Citation: Колодізєв О. М. Формування клієнтських відносин з банком на засадах маркетингу в сучасних умовах / О. М. Колодізєв, В. Ю. Білєва // Бізнес Інформ. – 2016. – № 3. – С. 209 – 213.
Abstract: The purpose of the article is to develop recommendations for the formation of an effective system of customer relationship with the bank on the basis of marketing using financial innovation. The analysis of leading world experience in terms of development and implementation of financial innovation in banking practices and identified the most effective financial innovation process, product, process and organizational. The role and benefits of various financial innovations to create a system based on customer relationship marketing, and certainly the most promising ones for the introduction of the national practice of banking institutions. Prospects for further research in this area can improve methods of banks in the direction of customer relations on the basis of the marketing approach and develop recommendations on forming marketing strategies promoting financial products and services.
Цель статьи заключается в разработке рекомендаций по формированию эффективной системы клиентских отношений с банком на основе маркетинга с использованием финансовых инноваций. Осуществлен анализ ведущего мирового опыта на предмет разработки и внедрения финансовых инноваций в банковскую практику и определены наиболее эффективные финансовые инновации технологического, продуктового, процессного и организационного характера. Исследована роль и преимущества различных финансовых инноваций для формирования системы клиентских отношений на принципах маркетинга, и определены самые перспективные из них для внедрения в отечественную практику банковских учреждений. Перспективами дальнейших исследований в этом направлении могут быть совершенствование методов работы банков в направлении развития клиентских отношений на основе маркетингового подхода и разработка рекомендаций по формированию маркетинговых стратегий продвижения инновационных финансовых продуктов и услуг.
Мета статті полягає у розробленні рекомендацій щодо формування ефективної системи клієнтських відносин із банком на засадах маркетингу із використанням фінансових інновацій. Здійснено аналіз провідного світового досвіду на предмет розроблення та запровадження фінансових інновацій у банківську практику та визначено найефективніші фінансові інновації технологічного, продуктового, процесного та організаційного характеру. Досліджено роль та переваги різноманітних фінансових інновацій для формування системи клієнтських відносин на засадах маркетингу, та визначено найперспективніші з них для запровадження у вітчизняну практику банківських установ. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямку можуть бути удосконалення методів роботи банків у напряму розвитку клієнтських відносин на засадах маркетингового підходу та розроблення рекомендацій щодо формування маркетингових стратегій просування фінансових продуктів та послуг.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12167
Appears in Collections:Статті (БС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колодізєв О.М._БС_стаття1.pdf289,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.