Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11827
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСавенко К. С.-
dc.date.accessioned2016-05-20T11:52:51Z-
dc.date.available2016-05-20T11:52:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСавенко К. С. Формування економічної безпеки споживачів у сфері житлово-комунального господарства / К. С. Савенко // Економіка розвитку. – Харків : ХНЕУ. – 2016. – № 1(77). – С. 35–42.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11827-
dc.description.abstractДослідження спрямовано на пошук умов виникнення споживчих ризиків і загроз, притаманних житлово-комунальній сфері як важливій складовій частині системи життєзабезпечення населення країни, зокрема виділення несприятливих ділянок (зон) і неефективних механізмів взаємодії та комунікації між учасниками сфери ЖКГ у процесі виробництва, створення або надання житлово-комунальних послуг. Розглянуто підходи до принципів формування економічної безпеки, визначено проблеми галузі, ураховуючи інтереси кінцевого споживача на ринку житлово-комунальних послуг, а саме: недосконалість тарифної політики та системи соціального захисту у сфері ЖКГ, неякісне надання житлово-комунальних послуг, неефективне управління власністю в житловому господарстві, неефективне функціонування комунальних підприємств галузі, низький рівень поінформованості, неефективне використання бюджетних коштів у сфері житлово-комунального господарства. Проведене дослідження дозволило автору дати власне визначення економічної безпеки споживачів житлово-комунальних послуг та довести необхідність у формуванні економічної безпеки споживачів у житлово-комунальній сфері. На підставі здійсненого аналізу міжсуб'єктних економічних відносин у сфері ЖКГ виділено, структуровано й наведено в табличному вигляді джерела формування потреби в економічній безпеці споживачів житлово-комунальних послуг із визначенням проблематики міжсуб'єктних економічних відносин сфери ЖКГ і конкретизацією споживчих загроз та ризиків. У результаті дослідження визначено джерела формування потреби в економічній безпеці споживачів у процесі надання житлово-комунальних послуг, виокремлено та розмежувано зони ризику й загроз економічній безпеці споживачів у процесі споживання послуг у сфері житлово-комунального господарства та окреслено підходи до подолання наявних загрозen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectекономічна безпека споживачаen_US
dc.subjectжитлово-комунальна сфераen_US
dc.subjectжитлово-комунальне господарствоen_US
dc.subjectспоживач житлово-комунальних послугen_US
dc.subjectгалузеві норми й нормативиen_US
dc.subjectкількість та якість житлово-комунальних послугen_US
dc.titleФормування економічної безпеки споживачів у сфері житлово-комунального господарстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc332,873,1:64,012,08en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.