Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11362
Назва: Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства
Інші назви: Формирование и реализация международной сбытовой стратегии предприятия
Formation and realization of international marketing strategy of the enterprise
Автори: Середа М. О.
Sereda M. O.
Теми: збут
реалізація
стратегія
міжнародна збутова стратегія
экспорт та розширення ринків
сбыт
реализация
стратегия
международная сбытовая стратегия
экспорт и расширение рынков
marketing
sales
strategy
international sales strategy
exports and expanding markets
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Середа М.О. Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / М.О. Середа. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Короткий огляд (реферат): Дипломну роботу присвячено узагальненню теоретико-методичних засад і розробці практичних рекомендацій щодо формування ефективної збутової стратегії підприємства за умов здійснення підприємством виходу на нові ринки збуту та підписанням нових зарубіжних контрактів. Об`єктом виступає міжнародна збутова діяльність підприємства. Предметом дослідження є теоретико – методичні засади формування та реалізації міжнародної збутової стратегії підприємства ДНВП “Об’єднання Комунар”.
Дипломную работу посвящено обобщению теоретико-методических основ и разработке практических рекомендаций по формированию эффективной сбытовой стратегии предприятия в условиях осуществления предприятием выхода на новые рынки сбыта и подписанием новых зарубежных контрактов. Объектом выступает международная сбытовая деятельность предприятия. Предметом исследования является теоретико - методические основы формирования и реализации международной сбытовой стратегии предприятия ГНПП "Объединение Коммунар".
Formation and realization of international marketing strategy of the enterprise The diploma thesis is devoted to the generalization of theoretical and methodical foundations and developmant of practical recommendations to form effective marketing strategy of enterprise under the international activity conditions. The object of research is the international sales activities of the company. The subject of research is theoretical , methodological principles of formation and implementation of the international marketing strategies SSPE enterprise "Komunar".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11362
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Середа М.О..pdf136,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.