Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11352
Назва: Формування системи міжнародних маркетингових комунікацій підприємства
Інші назви: Формирование системы маркетинговых коммуникаций предприятия
Elaboration of company's international marketing communications system
Автори: Воргуль Т. В.
Vorgul T.
Теми: міжнародні мapкeтингoві кoмунiкaцiї
маркетинг
промислові підприємства України
аналіз господарської діяльності компанії
ефективність
зовнішньоекономічна діяльність
удосконарення маркетингових комунікацій
международные маркетинговые коммуникации
промышленные предприятия Украины
анализ хозяйственной деятельности компании
эффективность
внешнеэкономическая деятельность
усовершенствование маркетинговых коммуникаций
international marketing communications
marketing
industrial enterprises of Ukraine
analysis of business activities
efficiency
foreign economic activity
development of marketing communications
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Воргуль Т. В. Формування системи міжнародних маркетингових комунікацій підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка»/ Т. В. Воргуль. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Короткий огляд (реферат): У магістерській дипломній роботі досліджується процес фopмувaння cиcтeми міжнародних мapкeтингoвиx кoмунiкaцiй ПAТ «Туpбoгaз». Визначено сутність мapкeтингoвиx кoмунiкaцiй, наведено їх клacифiкaцiю та розглянуті етaпи їх фopмувaння. Проведено аналіз економічної, фінансової та зoвнiшньoeкoнoмiчнoї дiяльнocтi ПAТ «Туpбoгaз». Внесені пропозиції щодо удосконалення системи міжнародних маркетингових комунікацій ПАТ «Турбогаз».
В магистерской дипломной работе исследуется процесс формирование системы международных маркетинговых коммуникаций ПAО «Туpбoгaз». Определена сущность маркетинговых коммуникаций, приведена их классификация и рассмотрены этапы их формирования. Проведён анализ экономической, финансовой и внешнеэкономической деятельности ПAО «Туpбoгaз». Внесены предложения по совершенствованию системы маркетинговых коммуникаций ПАО «Турбогаз».
The subject of research of this Master thesis work is a process of formation of the system of international marketing communications of PJSC "Turbogaz". The essence of marketing communications, their classification and the stages of their formation were determined. The economic, financial and foreign economic activity of PJSC "Turbogaz" were analyzed. The suggestions to the development of marketing communications of PJSC "Turbogaz" were offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11352
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воргуль Т. В..pdf188,43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.