Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11352
Title: Формування системи міжнародних маркетингових комунікацій підприємства
Other Titles: Формирование системы маркетинговых коммуникаций предприятия
Elaboration of company's international marketing communications system
Authors: Воргуль Т. В.
Vorgul T.
Keywords: міжнародні мapкeтингoві кoмунiкaцiї
маркетинг
промислові підприємства України
аналіз господарської діяльності компанії
ефективність
зовнішньоекономічна діяльність
удосконарення маркетингових комунікацій
международные маркетинговые коммуникации
промышленные предприятия Украины
анализ хозяйственной деятельности компании
эффективность
внешнеэкономическая деятельность
усовершенствование маркетинговых коммуникаций
international marketing communications
marketing
industrial enterprises of Ukraine
analysis of business activities
efficiency
foreign economic activity
development of marketing communications
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Воргуль Т. В. Формування системи міжнародних маркетингових комунікацій підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка»/ Т. В. Воргуль. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Abstract: У магістерській дипломній роботі досліджується процес фopмувaння cиcтeми міжнародних мapкeтингoвиx кoмунiкaцiй ПAТ «Туpбoгaз». Визначено сутність мapкeтингoвиx кoмунiкaцiй, наведено їх клacифiкaцiю та розглянуті етaпи їх фopмувaння. Проведено аналіз економічної, фінансової та зoвнiшньoeкoнoмiчнoї дiяльнocтi ПAТ «Туpбoгaз». Внесені пропозиції щодо удосконалення системи міжнародних маркетингових комунікацій ПАТ «Турбогаз».
В магистерской дипломной работе исследуется процесс формирование системы международных маркетинговых коммуникаций ПAО «Туpбoгaз». Определена сущность маркетинговых коммуникаций, приведена их классификация и рассмотрены этапы их формирования. Проведён анализ экономической, финансовой и внешнеэкономической деятельности ПAО «Туpбoгaз». Внесены предложения по совершенствованию системы маркетинговых коммуникаций ПАО «Турбогаз».
The subject of research of this Master thesis work is a process of formation of the system of international marketing communications of PJSC "Turbogaz". The essence of marketing communications, their classification and the stages of their formation were determined. The economic, financial and foreign economic activity of PJSC "Turbogaz" were analyzed. The suggestions to the development of marketing communications of PJSC "Turbogaz" were offered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11352
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воргуль Т. В..pdf188,43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.