Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11341
Назва: Організація міжнародної рекламної діяльності підприємства
Інші назви: Организация международной рекламной деятельности предприятия
The organization of the international advertising companies
Автори: Осадчий А. В.
Osadchy A. V.
Теми: міжнародна реклама
підвищення ефективності
підприємство
організація
макрорівень
фактори
вплив
международная реклама
повышение эффективности
предприятие
организация
макроуровень
факторы
влияние
international advertising
efficiency
enterprise
organization
macro-level
the factors that influence
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Осадчий А. В. Організація міжнародної рекламної діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / А.В. Осадчий.- Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016
Короткий огляд (реферат): The relevance of this theme is that it is international advertising occupies a special place in the foreign policy of communication and solve complex problems - effective formation and stimulate demand in the foreign market. Obektom paboty research is the process of organizing an international promotional activities improve the entrepreneurship. Ppedmety study is a set of theoretical, methodological and practical aspects of the organization of promotional activities of the enterprise abroad, development of ways of increasing the effectiveness of international advertising companies.
Актуальность данной темы заключается в том, что именно международная реклама занимает особое место во внешней коммуникационной политике и решает сложную задачу - эффективного формирования и стимулирования спроса на зарубежном рынке. Oбьектoм исследования pабoты является процесс организации международной рекламной деятельности предриятия. Пpедметом исследования является совокупность теоретических, методических и практических аспектов организации рекламной деятельности предприятия за рубежом, разработка направлений повышения эффективности международной рекламы предприятия.
Актуальність даної теми полягає в тому, що саме міжнародна реклама займає особливе місце в зовнішній комунікаційній політиці та вирішує складне завдання – ефективного формування і стимулювання попиту на зарубіжному ринку. Oб’єктoм дoслiдження poбoти є процесс організації міжнародної рекламної діяльності підприємтсва. Пpедметом дoслiдження є сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації рекламної діяльності підприємства закордоном, розробка напрямів підвищення ефективності міжнародної реклами підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11341
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарий Осадчий.pdf139,68 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.