Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПорхун А. Д.-
dc.contributor.authorPorkhun A. D.-
dc.date.accessioned2016-04-14T11:18:24Z-
dc.date.available2016-04-14T11:18:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПорхун А. Д. Підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства на основі стратегії диверсифікації : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка»/ А. Д. Порхун. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11334-
dc.description.abstractПредметом дослідження є теоретичні положення, методичні та практичні аспекти й інструменти вирішення питання підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства на основі стратегії диверсифікації. Обгрунтована класифікація методів оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Розроблена стратегія підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства з метою укріплення позицій на зовнішніх ринках, створення нового продукту та збільшення кількості клієнтів підприємства.en_US
dc.description.abstractПредметом исследования являются теоретические положения, методические и практические аспекты, а также инструменты решения вопросов повышения международной конкурентоспособности предприятия. Обоснована классификация методов оценки международной конкурентоспособности предприятия. Разработана стратегия повышения международной конкурентоспособности предприятия с целью укрепления позиций на внешних рынках, создания нового продукта и увеличения количества клиентов предприятия.en_US
dc.description.abstractTheoretical concepts, methodical and practical aspects and tools of solving the question of the enhancing of international competitiveness of an enterprise serves as the scope of the study. Classification of methods of the international competitiveness assessment is provided. The strategy of enhancing of the international competitiveness of an enterprise was designed with the purpose of strengthening positions on international markets, creating new product and increasing quantity of customers.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectпідвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.subjectмеждународная конкурентоспособность предприятияen_US
dc.subjectстратегияen_US
dc.subjectконкурентные преимуществаen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectповышение международной конкурентоспособности предприятияen_US
dc.subjectinternational competitivenessen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectenhancing of international competitivenessen_US
dc.titleПідвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства на основі стратегії диверсифікаціїen_US
dc.title.alternativeПовышение международной конкурентоспособности предприятия на основе стратегии диверсификацииen_US
dc.title.alternativeThe enhancing of the international competitiveness of an enterprise, based on diversification strategyen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Порхун А. Д..pdf193,17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.