Статті (М) : [174] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 174
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Використання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війниРодіонов С. О.
2023Implementation of modern marketing tools in entrepreneurial activityShtal T.; Ptashchenko O.; Rodionov S.; Kurtsev O.
2023Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервісиНебилиця О. А.
2023Таргетована реклама в мережі instagram як сучасний інструмент digital-маркетингуНебилиця О. А.; Норіна С. О.
2023The influence of cultural factors on the reidentification of Ukrainian refugeesByelikova Y.; Lysytsia N.
2023Using artificial intelligence in internet marketingKotelnikova Iu.
2023Цифровий маркетинг: регіональні та глобальні виміри у повоєнному періодіКотельникова Ю. М.; Дідик Д. О.; Хороших В. В.; Дубовик Н. А.
2023Стратегії ведення ділових переговорів в українському бізнес-середовищіЛисиця Н. М.; Ястремська О. О.; Вдовічена О. Г.
2023Social Media Marketing as a tool for promoting services and goods on the internetIastremska O.; Feshchur I.; Lysytsia N.; Martynenko M.; Losheniuk O.
2023Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through designMartynenko M.; Lysytsia N.; Martynenko A.; Us M.
2023Сучасні напрями розвитку Інтернет-маркетингу в УкраїніРодіонов С. О.
2023Пошукова оптимізація як потужний інструмент інтернет-маркетингуРодіонов С. О.
2022Features of the formation and development of the energy saving marketZuma O. G.; Rodionov S. O.
2023Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в УкраїніБлагун І. І.; Гриневич Л. В.
2023Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в умовах трансформації земельних відносин в УкраїніБлагун І. І.; Гриневич Л. В.
2022Теоретичні положення дослідження та розпізнавання «пасток відсталості» в економіці країниБєлікова Н. В.
2023Ідентифікація причинно-наслідкових зв’язків відновлення маркетингової діяльності у період повоєнного відновлення економіки УкраїниБєлікова Н. В.
2023Проблеми та перспективи відновлення маркетингової діяльності підприємств Харківської області в умовах воєнного періодуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2023Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспектуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2022The development of professionally important qualities as a result of various activities: Learning, sport, and labour marketShmatkov D.; Bielikova N.; Brytan Yu.; Sánchez Zafra M.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 174