Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 53.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Основні підходи до розвитку персоналуМиронова О. М.; Миронова О. Н.; Myronova O. M.
2019Features of marketing activity in the smartphone marketMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2018FinanceLepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.; Myronova O. M.; Лепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Миронова О. М.; Лепейко Т. И.; Близнюк Т. П.; Миронова О. Н.
2019Функції менеджменту та їх роль в управлінні інноваціямиЧерноіванова Г. С.; Миронова О. М.; Черноиванова А. С.; Миронова О. Н.; Chernoivanova H. S.; Myronova O. M.
2015Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни "Основи наукових досліджень" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняЛепейко Т. І.; Грузіна І. А.; Боярська М. О.; Малюкіна А. О.; Миронова О. М.; Лепейко Т. И.; Грузина И. А.; Боярская М. А.; Малюкина А. А.; Миронова О. Н.; Lepeyko T. I.; Gruzina I. A.; Boiarska M. O.; Malyukina A. O.; Myronova O. M.
2016Syllabus of the academic discipline "Administrative Management" for full-time students of training direction 6.030601 "Management"Myronova O. M.; Kanova O. A.; Миронова О. М.; Канова О. А.; Миронова О. Н.; Канова А. А.
2016Syllabus of the academic discipline "Public Administration" for full-time students of training direction 6.030601 "Management"Myronova O. M.; Mazorenko O. V.; Kanova O. A.; Миронова О. М.; Мазоренко О. В.; Канова О. А.; Миронова О. Н.; Мазоренко О. В.; Канова А. А.
2018Управління Startup проектами: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняКотлик А. В.; Миронова О. М.; Немашкало К. Р.; Миронова О. Н.; Kotlyk A. V.; Myronova O. M.; Nemashkalo K. R.
2018Startup projects management: syllabus of the educational discipline for students of the second (master) levelKotlik A. V.; Myronova O. M.; Nemashkalo K. R.; Котлик А. В.; Миронова О. М.; Немашкало К. Р.; Миронова О. Н.
2018Marketing plan as an important tool of the business developmentMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.