Просмотр собрания по группе - Тема public relations

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 16 из 16
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Characteristics and principles of public administration in the context of constitutional reformGruzd M.; Pashchenko Ye.
2020Communication technologies in international relations: syllabus for students of the specialty 291 "International relations, social communications and regional studios" of the second (master) levelGron O. V.; Гронь О. В.
2019International advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) levelAkhmedova O. O.
2020Public communications: syllabus of the educational discipline for students of the specialty 291 "International relations, public communications and regional studies" of the first (bachelor) levelGron O. V.
2021Public relations: syllabus of the educational discipline for students of all specialties of the first (Bachelor) levelGron O. V.
2023Вплив засобів комунікації на процес становлення розвитку сучасного рекламного середовища й сфери public relationsЧермолих З. Г.
2023Комунікативний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговые коммуникации" для иностран¬ных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2019Поширення технології PR-менеджменту та розвиток рекламно-комунікаційного ринку в УкраїніПроданова Л. В.; Єрмоленко О. А.; Ермоленко А. А.; Prodanova L. V.; Yermolenko O. А.
2017Проблеми розвитку pr-технологій в УкраїніРоманчик А. В.; Романчик А. В.; Romanchyk A. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Прохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2012Соціально-трудові відносини: місце і роль у суспільних відносинахКоротич А. А.; Korotich A. A.
2012Сутність соціально-трудових відносинКоротич А. А.; Korotich A. A.
2017Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2014Формування комунікативної політики підприємства на міжнародному ринкуГоловко А. В.; Golovko A. V.