Browsing by Author Polyakova Y. O.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 35  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Assessment of economic activity of enterprise based on the balanced scorecardMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Polyakova Y. O.; Bolotova O. O.
2020Assessment of economic activity of enterprise based on the balanced scorecardMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Polyakova Y. O.; Bolotova O. O.
2019Evaluation of the results of the foreign economic activity of the enterprise based on the balanced scorecardPolyakova Y. O.; Полякова Я. О.; Полякова Я. А.; Yazieva A.
2019Modeling of Convergence of the Economic System of Ukraine with G20 Countries Based on the Analysis of Structural Changes in Ukrainian Foreign TradeShtal T. V.; Polyakova Y. O.; Proskurnina N. V.; Dobroskok І. B.; Kot O. V.
2020Service Innovations Management Based On Emotional Intelligence In UkraineLysytsia N. M.; Martynenko M. V.; Byelikova Y. V.; Polyakova Y. O.
2020Service innovations management based on emotional intelligence in UkraineLysytsia N. M.; Martynenko M. V.; Byelikova Y. V.; Polyakova Y. O.
2020Service innovations management based on emotional intelligence in UkraineLysytsia N. M.; Martynenko M. V.; Byelikova Y. V.; Polyakova Y. O.
2019Strategical management : syllabus of the academic discipline for students of the specialty 051 «Economics» of the second (master's) levelPolyakova Y. O.
2011Актуальні підходи управління міжнародною економічною діяльністю підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2005Воздействие факторов внешней среды на возникновение и развитие стратегического менеджментаПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2013Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досліджень" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" всіх форм навчанняПолякова Я. О.; Возненко Н. І.; Polyakova Y. O.; Voznenko N. I.; Полякова Я. А.; Возненко Н. И.
2018Класифікація елементів корпоративної культури в системі управління підприємствомПолякова Я. О.; Пономаренко Т. П.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.; Ponomarenko T. P.
2019Концептуальні засади розвитку теорії стратегічного управління підприємствомПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2017Критерії вибору базових стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємстваПолякова Я. О.; Баскович Д. В.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.; Baskovych D. V.
2016Логіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2016Логіко-семантична структура формування конкурентних переваг підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2003Максимизация прибыли предприятия в процессе рекламной деятельностиПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2018Менеджмент зовнішньоекономічної діяльностіПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018Методика формування дистриб’юторської мережі підприємстваПолякова Я. О.; Юдін С. О.; Полякова Я. А.; Юдин С. А.; Polyakova Y. O.; Udin S. O.
2006Методические основы формирования сбалансированной системы показателей промышленного предприятияПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.