Browsing by Author Яхкінд В. П.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.
2013МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМЯхкінд В. П.; Яхкинд В. П.; Yakhkind V.
2016Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Yakhkind V. P.
2010Планування маркетингового потенціалу підприємстваЯхкінд В. П.; Яхкинд В. П.; Yakhkind V. P.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "ЕКОНОМІЧНА СОЦІОЛОГІЯ" для студентів спеціальності 8.03050101 "Економічна теорія" денної форми навчанняЯхкінд В. П.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Ораторська майстерність" для студентів спеціальності 8.03050101 "Економічна теорія" денної форми навчанняЯхкінд В. П.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Спецсемінар по К. Марксу і А. Маршаллу" для студентів напряму підготовки 6.030501 "Економічна теорія" денної форми навчанняМащенко М. А.; Яхкінд В. П.; Митрофанова А. С.
2017Стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.