Browsing by Author Шкорина И. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Автобіографічне начало в художній прозі та публіцистиці О. СлісаренкаШкоріна І. М.; Шкорина И. М.; Shkorina I. M.
2007Аналитические жанры в журналистском наследии Алексея СлисаренкоШкорина И. М.; Шкоріна І. М.; Shkorina I. M.
2010Концепт міста й бінарна опозиція «місто / село» у хронотопі Слісаренкової прози.Шкоріна І. М.; Шкорина И. М.; Shkorina I. M.
2014Національно-мовна картина світу в освітньому контекстіШкоріна І. М.; Шкорина И. М.; Shkorina I. M.
2011Проблемне поле роману О. Слісаренка «Хлібна ріка» на рівні тексту і підтексту.Шкоріна І. М.; Шкорина И. М.; Shkorina I. M.
2010Символіка у тканині роману “Хлібна ріка”: основні різновиди і специфіка функціонування.Шкоріна І. М.; Шкорина И. М.; Shkorina I. M.
2014Тестовые задания по учебной дисциплине "Русский язык как иностранный" для студентов I курса всех направлений подготовки дневной формы обученияШкорина И. М.; Сало Д. С.; Шкоріна І. М.; Shkorina I. M.; Salo D. S.
2014Тестові завдання з російської мови як іноземної: теорія, практика, перспективи розвиткуШкоріна І. М.; Шкорина И. М.; Shkorina I. M.
2016Тестові завдання різних типів у практиці викладання російської мови як іноземноїШкоріна І. М.; Шкорина И. М.; Shkorina I. M.
2016Тесты по грамматике по учебной дисциплине "Русский язык как иностранный" для иностранных студентов ІІІ курса всех направлений подготовки дневной формы обученияШкорина И. М.; Шкоріна І. М.; Shkorina I. M.
2015Феномен змішування мов у парадигмі національно-мовної картини світуШкоріна І. М.; Шкорина И. М.; Shkorina I. M.
2012Часові площини роману О. Слісаренка “Хлібна ріка”Шкоріна І. М.; Шкорина И. М.; Shkorina I. M.
2020Язык и национально-языковая картина мира в эпоху интеграции и глобализацииШкорина И. М.
2013Інтертекстуальність і символізація як засадничі компоненти поетики роману О. Слісаренка “Чорний ангел”Шкоріна І. М.; Шкорина И. М.; Shkorina I. M.