Просмотр собрания по группе - Авторы Холодний Г. О.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 26  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Безпекове стратегування управління інноваційними бізнес- процесами та капіталізацією в агропродовольчій сфері в умовах глобалізації фінансових ринківЗавгородня Т. П.; Костюк В. А.; Холодний Г. О.; Скрипник В. В.
2023Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликівКуруджи Ю. В.; Холодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2017Дослідження процесу формування та оптимізації портфеля банківських продуктів в УкраїніХолодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2017Дослідження процесу формування та оптимізації портфеля банківських продуктів в УкраїніХолодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2021Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2022Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.; Тер-Карапетянц Ю. М.
2019Маркетингова товарна політика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2018Маркетингова товарна політика: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Kholodnyi G.
2024Методичні рекомендації до написання дипломної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 07 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняГриневич Л. В.; Холодний Г. О.; Ус М. І.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.; Бойко Н. О.
2019Організація рекламної та PR діяльності : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2021Організація рекламної та РR діяльності. Методичні рекомендації до написання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингова товарна політика" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Kholodnyi G.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Товарна інноваційна політика" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Kholodnyi G.
2023Робоча програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-наукової програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняГриневич Л. В.; Холодний Г. О.
2023Робоча програма переддипломної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг" другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.; Бойко Н. О.
2010Розвиток управління маркетингом на підприємствах : монографіяХолодний Г. О.; Шумська Г. М.
2016Роль первинних профспілкових організацій в реалізації корпоративної соціальної відповідальностіХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Василик С. К.; Kholodhiy G.; Vasylyk S.
2023Сучасний маркетинг у цифровому просторіЛисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Ус М. І.; Скориніна-Погрібна О. В.; Бєлікова Ю. В.
2015Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку : наукове виданняОрлов П. А.; Лисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Притиченко Т. І.; Косенков С. І.; Алдохіна Н. І.; Рожко В. І.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Гронь О. В.; Рубан В. В.; Лях І. С.; Брусенко Н. В.; Орлов П. А.; Лисица Н. М.; Холодный Г. А.; Притыченко Т. И.; Косенков С. И.; Алдохина Н. И.; Рожко В. И.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Рубан В. В.; Лях И. С.; Брусенко Н. В.; Orlov P. A.; Lysytsya N. M.; Holodnyi G. O.; Prytychenko T. I.; Kosenkov S. I.; Aldokhina N. I.; Rozhko V. I.; Ptashchenko O. V.; Bikhova O. M.; Gron O. V.; Ruban V. V.; Liakh I. S.; Brusenko N. V.