Browsing by Author Ус М. І.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 44  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015The key stages of the process of establishing partnership relationsLysytsya N. M.; Us M. I.; Лисиця Н. М.; Ус М. І.; Лисица Н. М.; Ус М. И.
2018Social partnership as a necessary condition for internal quality education assurance in a higher education institutionUs M.; Ус М. І.; Ус М. И.
2020Аналіз міжнародних ринків : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2021Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освітиБлагун І. І.; Ус М. І.
2019Вимоги роботодавців до компетентностей випускників економічних спеціальностейЛисиця Н. М.; Ус М. І.
2021Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринкуУс М. І.
2019Комерційна діяльність підприємств: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2019Комерційна діяльність підприємств: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Prytychenko T. I.; Us M. I.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2020Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2021Маркетинг вражень в умовах креативної економікиУс М. І.
2018Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послугПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Pritychenko T. I.; Us M. I.
2020Маркетинг партнерських відносин у ризик-орієнтованій системі накопичувального пенсійного забезпеченняУс М. І.
2023Маркетингова аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.
2022Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.
2020Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємстваДзеніс В. О.; Ус М. І.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2021Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.